چورو(بامیه) شکلاتی با آرد برنج

این چروها(بامیه) از بیرون ترد و از داخل مرطوب هستند. برای گردگیری، دارچین، هل یا پودر کاکائو را جایگزین کنید. ما در ادامه طرز تهیه یکی از انواع چورو (بامیه) را به شما آموزش می دهیم. شما می توانید برای تهیه مواد اولیه این رسپی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را به راحتی ثبت کنید.
نکات:
آرد برنج به اندازه آرد گندم روغن جذب نمی کند. بنابراین، بافتی ترد می دهد که برای سرخ کردن عمیق ایده آل است. بافت برای مدت طولانی ترد باقی می ماند! تمام آرد برنج به طور طبیعی بدون گلوتن است. با استفاده از جایگزین های بدون گلوتن برای سایر مواد در صورت نیاز، این غذا را کاملاً بدون گلوتن درست کنید.
بازده:
تقریبا 12 عدد
مواد لازم
2 فنجان (450 میلی لیتر) آب
2⅓ قاشق غذاخوری (30 گرم) شکر
2 پنس نمک
¼ فنجان (60 گرم) کره
1 و نیم فنجان (260 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال
2¼ قاشق چایخوری (10 گرم) بیکینگ پودر پودرینه شمال
1 قاشق غذاخوری (10 گرم) پودر نشاسته ذرت پودرینه شمال
2 عدد تخم مرغ
1 قاشق غذاخوری (6 گرم) پودر کاکائو شیرین نشده
روغن برای سرخ کردن
شکر دانه ریز برای گردپاشی
پودر کاکائو اضافی برای گردپاشی
پودر دارچین پودرینه شمال و پودر هل پودرینه شمال جهت گرد پاشی
روش تهیه:
در یک قابلمه آب، شکر، نمک و کره را گرم کنید. وقتی جوش آمد، مایع داغ را داخل یک کاسه همزن بریزید. آرد برنج، بکینگ پودر و پودر نشاسته ذرت را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید. تخم‌مرغ‌ها را هم بزنید و کم کم به خمیر اضافه کنید. خمیر را به 3 قسمت تقسیم کنید. 1/3 اول خمیر را به کیسه لوله ای که نوک دارد منتقل کنید. پودر کاکائو را با 2/3 باقیمانده خمیر مخلوط کنید. خمیر کاکائو را به کیسه لوله دیگری که دارای نوک ستاره گرد است، منتقل کنید. روی یک کاغذ روغنی، ساندویچ‌هایی به طول 5 اینچ (12 سانتی‌متر) با لوله‌کشی خمیر کاکائو در لایه‌های بالا و پایین و خمیر در بین آن‌ها درست کنید. کاغذ روغنی را به اندازه ای بزرگ برش دهید که به اندازه هر ساندویچ چورو( بامیه) باشد. آنها را در روغن 320 درجه فارنهایت (160 درجه سانتیگراد)، 3 تا 4 دقیقه در هر طرف یا تا زمانی که خمیر وسط قهوه ای طلایی شود سرخ کنید. وقتی کاغذ روغنی از خمیر جدا شد آن را بردارید. برای مدت کوتاهی روی دستمال کاغذی بریزید، سپس با شکر و مخلوط نشاسته ذرت (نسبت 5:3) پودر کنید. همچنین می توانید برای طعم بهتر از پودر هل و پودر دارچین هم جهت گردپاشی استفاده کنید. بلافاصله قابل سرو می باشد.

شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این غذای خوشمزه و سالم را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.
01132381130
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)