خرید عمده آرد نخودچی

آرد نخودچی (Chickpea Flour) تهیه شده از نخود آسیاب شده، خشکِ رنگ زرد روشن است. طعم کمی شیرین و بویی معمولی برای نخود دارد و می‌تواند به عنوان جایگزینی برای آرد گندم برای پخت استفاده شود.
درصد کالری کمتری نسبت به آرد گندم تصفیه شده دارد. آرد نخودچی پودرینه بدون گلوتن است و جایگزینی عالی برای آرد گندم است. بنابراین این آرد برای مشتریان بدون گلوتن، از جمله کسانی که بیماری سلیاک دارند، عالی است. همچنین سرشار از مواد مغذی ضروری مانند پروتئین، فیبر غذایی و آهن است که آن را به جایگزینی مغذی‌تر برای آرد گندم سنتی تبدیل می‌کند.

آرد نخودچی فله را می‌توانید از پودرینه خریداری کنید. فروش عمده آرد نخودچی با کیفیت مرغوب و بسته بندی مناسب برای تحویل موجود است. برای استعلام قیمت و خرید عمده آرد نخودچی و همچنین دریافت سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 09111121461
09101121461
۲-۳۲۳۸۱۱۳۰ (۰۱۱)

ویژگی محصول آرد نخودچی پودرینه

✔ بدون مواد نگهدارنده
✔ دارای ویتامین E، فیبر و پروتئین
✔ فاقد گلوتن
✔ مناسب برای گیاهخواران، وگان

جدول ارزش غذایی آرد نخودچی

آرد نخودچی فله

اطلاعات تغذیه در 100 گرم:

انرژی304 کالری
چربی4/7 گرم که 0/7 گرم اشباع است.
کربوهیدرات 31 گرم
فیبر33 گرم
قند3 گرم
پروتئین18 گرم
نمک0/01 گرم

کاربرد رایج آرد نخودچی فله

آرد نخودچی عمده در آشپزی شاید همه کاره نباشد اما کاربرد زیادی دارد، از جمله:
پخت شیرینی و دسر
پنکیک نخودچی
املت وگان
همچنین به دلیل داشتن پروتئین و فیبر، می‌توانید پودر نخود را برای استفاده در شیک و اسموتی‌های سالم بخرید. همچنین می‌توانید آرد نخودچی را به عنوان جایگزین گوشت به کار ببرید. نخودچی را به عنوان جایگزینی برای آرد یا به عنوان غلیظ کننده در سس و سوپ‌ها استفاده کنید.

نگهداری آرد نخودچی کیلویی

خرید عمده آرد نخودچی

در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. حداکثر دما 25 درجه سانتیگراد، حداکثر 70 درصد رطوبت نسبی اتاق های تمیز و خشک، بدون بوهای خارجی، عاری از جوندگان و حشرات.

قیمت عمده آرد نخودچی

آرد نخودچی پودرینه ارگانیک بوده و فاقد هر گونه از انواع مواد افزودنی مانند قند و چربی بوده. کیفیت محصولات ما به طور مرتب بررسی می‌شود. قیمت آرد نخودچی عمده کمتر است. بسته به زمان، کیفیت محصول ممکن است این قیمت تغییر کند.
اگر خرده فروشی دارید یا برای کار خود به مقدار آرد نخودچی عمده نیاز دارید، با ما تماس بگیرید.