خرید عمده پودر مافین در دو طعم

پودر مافین، پودر آماده‌ای است که در هر قنادی، اشپزخانه، کافه و رستورانی می‌تواند زمان فعالیت شما را کاهش دهد.
به سادگی مقدار مشخصی آب، تخم مرغ، روغن و هر ماده دیگری که دوست دارید، مثل میوه خشک یا شکلات چیپسی اضافه کرده تا مافین خوشمزه خود را درست کنید. مایه کافین را در قالب ریخته و در فر قرار می‌دهید و تمام! در عرض چند دقیقه از مافین‌های تازه پخته شده با مخلوط پودر مافین فله لذت ببرید.
مافین کیک‌های فنجانی هستند که برای صبحانه، عصرانه و هر مناسبتی بسیار مناسب هستند. پودر مافین عمده معمولا در طعم‌های مختلف هستند، مثل وانیلی، کاکائویی، پرتقالی و… .

اگر در آشپزخانه‌ای هستید که به مقدار حجم بالایی از پودر مافین نیاز دارید، خرید عمده پودر مافین پودرینه در دو طعم وانیلی و کاکائویی باکیفیت و قیمت استثنایی را پیشنهاد می‌کنیم. برای استعلام قیمت عمده پودر مافین و همچنین دریافت سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 09111121461
09101121461
۲-۳۲۳۸۱۱۳۰ (۰۱۱)

ترکیبات پودر مافین پودرینه

فروش عمده پودر مافین

آرد گندم (نول)
شکر
بیکینگ پودر
وانیل
امولسیفایر E471،
نشاسته ذرت
نمک تصفیه شده خوراکی
شیرخشک بدون چربی
پودر کاکائو (اگر کاکائویی باشد)

سوالات متداول در مورد پودر مافین عمده

عمر مفید پودر مافین چقدر است و چگونه باید آنها را نگهداری کرد؟

مخلوط پودر مافین فله معمولاً زمانی که در یک مکان خشک و خنک نگهداری شود، عمر مفیدی بین 6 تا 12 ماه دارد. برای بهترین نتیجه، از قرار دادن پودر مافین در معرض رطوبت زیاد یا نوسانات دما خودداری کنید. همچنین، همیشه تاریخ انقضا روی بسته بندی را بررسی کنید.

تفاوت بین مخلوط پودر مافین عمده پودرینه و خرده فروشی‌ها چیست؟

پودر مافین عمده ما برای تولید در مقیاس بزرگتر فرموله شده‌اند. همچنین برای راحتی در بسته بندی فله‌ای و هم کوچک عرضه می‌شوند. علاوه بر کیفیت مناسب آن، قیمت عمده پودر مافین نسبت به خرده فروشی کمتر است.

چگونه می‌توان از بهترین بافت و طعم پودر مافین عمده پودرینه اطمینان حاصل کرد؟

پیروی از دستورالعمل‌های پخت توصیه شده در بسته بندی ضروری است. استفاده از مقدار مناسب آب، روغن یا سایر مواد مشخص شده و پخت در دمای پیشنهادی بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. همچنین، به یاد داشته باشید که هر فر کمی متفاوت است، بنابراین ممکن است تنظیمات جزئی بر اساس تجهیزات خاص شما مورد نیاز باشد.