خرید عمده بکینگ پودر

بیکینگ پودر به عنوان یک عامل خمیر مایه خشک در بسیاری از آشپزخانه‌ از ضرورت‌ها است. برای پخت کیک، کلوچه، و نان‌های شیرین و خوش طعم، از بکینگ پودر برای داشتن بافت سبک و پف دار استفاده می‌کنند. از اسید، باز و پرکننده تشکیل شده و به مایع و حرارت واکنش نشان می‌دهد و به جای مخمر در پخت استفاده می‌شود. در واقع بیکینگ پودر خیلی سریعتر از مخمر عمل می‌کند و با تشکیل حباب‌های گاز باعث بالا آمدن خمیرها می‌شود.

خرید بیکینگ پودر عمده راهی برای آماده نگه‌داشتن آشپزخانه‌ها، قنادی‌ها، نانوایی‌ها است. فروش عمده بکینگ پودر در پودرینه با کیفیت مرغوب برای تحویل موجود است. برای استعلام قیمت عمده بکینگ پودر و خرید و همچنین دریافت سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 09111121461
09101121461
۲-۳۲۳۸۱۱۳۰ (۰۱۱)

نقش عمده بیکینگ پودر

قیمت عمده بکینگ پودر

از آنجا که حاوی دو اسید است، سدیم اسید پیروفسفات و سدیم بی کربنات، معمولا بیکینگ پودر دو اثر دارد، به این معنی که دو بار واکنش نشان می‌دهد. یکی از اسیدها در اثر تماس در آب حل شده و دیگری در هنگام پخت با حرارت حل می‌شود. بیکینگ پودر دو اثره نوع ترجیحی برای محصولات پختنی است که به طور قابل اعتمادی پف‌دار و سبک هستند.

جدول ارزش غذایی بکینگ پودر

اطلاعات 100 گرم بکینگ پودر:

انرژی121 کیلوکالری
چربی 0/5 گرم که 0/01 گرم آن اشباع است
کربوهیدرات 25 گرم
قند0/9 گرم
فیبر0/01 گرم
پروتئین4 گرم
نمک0/01 گرم

کاربرد رایج بیکینگ پودر فله

در آشپزی، پنکیک، دسر، کوکی، نان‌های سریع و سایر محصولات پخته شده برای ایجاد انبساط خمیر استفاده می‌شود. مناسب برای گیاهخواران و وگان نیز است.
درک نسبت‌های مناسب بسیار مهم است. بیکینگ پودر زیاد یا کم می‌تواند به آشزی ضرر بزند.معمولا از ½ تا 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر برای هر 1 پیمانه آرد بر پایه گندم در دستور غذای خود استفاده می‌شود. استفاده بیش از حد از بکینگ پودر معمولاً باعث می‌شود که حباب های بزرگ و شل به سطح خمیر بلند شده و ظاهر شوند. مقدار بسیار کم باعث می‌شود که محصولات پخته صاف و متراکم شوند.

ذخیره و نگهداری بیکینگ پودر عمده

فروش عمده بکینگ پودر

در یک ظرف تمیز و خشک با درب محکم و در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود تا از برای مدت طولانی‌تری ماندگار بماند.