خرید عمده ادویه جات اصل

ادویه از ریشه، پوست، گل‌، میوه‌و دانه‌های گیاهان چوبی به‌دست می‌آید. ادویه های فله‌ای به سرآشپز شما منبع عظیمی از طعم و عطر را ارائه می‌دهند تا غذاهای مطابق میل مشتریان تهیه کنند. ادویه معمولا بسته به دستور پخت، از طیف گسترده‌ای از ادویه‌های آسیاب شده، خرد شده، دانه ریز و کامل تشکیل می‌شوند.

ما خرید اینترتی عمده ادویه را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید در هر سبک آشپزی، از غذاهای سنتی و خارجی گرفته تا غذاهای بداهه و فراتر از آن، استفاده کنید. پودرینه ادویه‌های فلفل سیاه، فلفل قرمز، پودر زردچوبه، دارچین و زنجبیل را به صورت فله عرضه می‌کند.
فروش عمده ادویه جات با کیفیت مرغوب در پودرینه برای تحویل موجود است. برای استعلام قیمت عمده ادویه جات، خرید و همچنین دریافت سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 09111121461
09101121461
۲-۳۲۳۸۱۱۳۰ (۰۱۱)

لیست ادویه جات عمده پودرینه

قیمت عمده خرید ادویه جات

خرید عمده پودر فلفل سیاه
فلفل سیاه ادویه تند محبوب در دنیا است. مصرف آن در تقریبا همه غذاهای ایرانی دیده می‌شود. همچنین فلفل سیاه ادویه ای است که در کاهش التهاب و برخی بیماری‌ها مناسب است.

خرید عمده زردچوبه
یکی از مهم‌ترین ادویه ها که هر روز مصرف می‌کنیم، زردچوبه است. بنابراین از پرتقاضاترین ادویه جات در بازار است. زردچوبه یک ادویه ریشه است آن را خشک کرده و آسیاب می‌کنند. قلم زردچوبه نیز جداگانه به فروش می‌رسد. زردچوبه علاوه بر رنگ و طعم، خاصیت درمانی و ضد التهابی هم دارد.

خرید عمده پودر فلفل قرمز
فلفل قرمز ادویه تند دیگری است از خانواده فلفل که از گیاه فلفل چیلی تهیه می‌شود. طعم تند این فلفل بسیار قوی‌تر از فلفل سیاه است، که دلیلی ان ماده کپسائسین در گیاه است. وجود این ماده سبب شده که فلفل قرمز خاصیت ضداکسیدانی داشته باشد.

خرید عمده پودر دارچین
دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می‌شود و هم به صورت چوب و هم پودر شده استفاده می‌شود. این ادویه خوش طعم و بو در بسیاری از غذاها، نوشیدنی، شیرینی و دسر مصرف می‎‌شود. دارچین دارای خاصیت ضد التهابی است. همچنین برای کنترل قند خون و کلسترول بسیار توصیه می‌شود.

خرید عمده پودر زنجبیل
زنجبیل گیاه دارویی است که طبع گرم و عطر و طعم تندی هم دارد. زنجبیل هم از ادویه جات پرفایده است که در انواع غذاها، نوشیدنی و دسر استفاده می‌شود. زنجبیل برای بیماری‌هایی مثل، سرماخوردگی، آنفلوآنزا مفید است.

نگهداری و ماندگاری ادویه جات

همه مواد تاریخ انقضا دارند. معمولا از ادویه جات فله آسیاب شده تا 1 تا 2 سال می‌توان استفاده کرد. البته این نکته هم حائز اهمیت است که هر چه زمان می‌گذرد از عطر و طعم ادویه جات کم خواهد شد.
همچنین نگهداری از ادویه جات مهم است. اگر به درستی در جای خنک و خشک نگهداری نشود، فاسد خواهند شد. ادویه در یخچال هم می‌تواند عطر و طعم ان را کم کند. بنابراین بهترین مکان برای نگهداری ادویه کیلویی، در ظروف درب دار در داخل کابینت‌ به دور از نور مستقیم خورشید است.

تفاوت ادویه و گیاهان دارویی (herb)

ادویه‌ها از آب و هوای گرمسیری یا نیمه گرمسیری منشا می‌گیرند و معطر هستند شامل دارچین، میخک، زنجبیل یا فلفل. Herb از برگهای سبز به دست می‌آیند و اغلب در آب و هوای معتدل رشد می‌کنند. مثل: نعناع، رزماری و آویشن.
ونکته دیگر این است که در آشپزی، کلمه ادویه به هر قسمت خشک شده گیاه، به جزء برگ، می‌گویند. قسمت‌های سبز برگ گیاهانی که خشک شده‌اند، به عنوان داروهای گیاهی شناخته می‌شوند.

ادویه عمده را از کجا بخریم؟

خرید اینترتی عمده ادویه

پودرینه خرید ادویه عمده یا کیلویی با بهترین کیفیت و بسته بندی با قیمت مناسب عرضه می‌کند.
از همین رو استفاده از ادویه مرغوب همیشه یکی از اصلی‌ترین دغدغه افرادی بوده که با آشپزی و سلامت مردم ارتباط داشته‌اند.
امروزه خرید اینترنتی عمده ادویه جات، بیش از هر زمانی آسان شده است. هر ادویه ای در منطقه خود پیدا نکنید به راحتی در هر حجمی می‌توانید سفارش دهید.
فروش عمده ادویه و سایر مواد غذایی درجه یک در پودرینه موجود است. می‌توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت عمده ادویه جات ، محصولات را تهیه کنید. استفاده از تکنولوژی‌ در تولید، مشتریان شناخته شده و خدمات توزیع مناسب فقط چند مورد از ویژگی‌های شرکت پودرینه است.