خرید عمده آرد برنج مرغوب

برنج غذایی آسان هضم و سرشار از پروتئین است، که باعث سیری هم می‌شود. همچنین فاقد گلوتن است، بنابراین برای مبتلایان به سلیاک و رژیم‌های غذایی بدون گلوتن مناسب است.
آرد برنج، آردی بدون گلوتن و تصفیه نشده است که به طور خاص از انواع برنج دانه بلند آسیاب شده است. به عنوان یک ماده اولیه در بسیاری از فرمولاسیون‌های بدون گلوتن که در آن از آرد گندم سنتی استفاده می‌شود می‌توان به کار برد.

آرد برنج فله را می‌توانید از پودرینه خریداری کنید. فروش عمده آرد برنج شمال کشور با کیفیت مرغوب برای تحویل موجود است. برای استعلام قیمت و خرید عمده آرد برنج و همچنین دریافت سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 09111121461
09101121461
۲-۳۲۳۸۱۱۳۰ (۰۱۱)

مبدا آرد برنج

آرد برنج سفید به طور جهانی در سراسر آسیا، چین و ژاپن که 90 درصد برنج جهان در آن کشت و مصرف می‌شود استفاده می‌شود، تا دهه 1980 به دنیای غرب معرفی نشد. با افزایش محبوبیت محصولات بدون گلوتن، مصرف آرد برنج سفید فله و آرد برنج قهوه‌ای نیز افزایش یافت.

ویژگی محصول آرد برنج عمده

فروش عمده آرد برنج

آرد برنج فله پودرینه، یک آرد ریز آسیاب شده و همه کاره که از بهترین دانه‌های برنج شمال ایران تهیه شده است. این آرد بافتی سبک و مطبوع دارد. آرد برنج مناسب برای کسانی که به دنبال جایگزین‌های بدون گلوتن هستند، بدون اینکه طعم یا بافت آنها به خطر بیفتد.
آرد برنج سرشار از فیبر مفید است و بنابراین از یک رژیم غذایی سالم با فیبر بالا پشتیبانی می‌کند. نه تنها به کاهش کلسترول کمک می‌کند، در حفظ سطح گلوکز خون و به حداقل رساندن دیابت نوع 2 و فشار خون بالا هم موثر است. همچنین می‌تواند به حفظ سلامت کبد و پیشگیری از بیماری‌های روده بزرگ کمک کند.

جدول ارزش غذایی آرد برنج

ارزش غذایی در100 گرم:

انرژی348 کیلو کالری
چربی 1 گرم که 0/4 گرم اشباع است.
کربوهیدرات78 گرم
قند 0/2 گرم
فیبر1/4 گرم
پروتئین 6 گرم
نمک0/1 گرم

استفاده رایج از آرد برنج فله

آرد برنج فله

کاربرد آرد برنج فله گسترده است. برای بسیاری از موادی که از پایه آرد گندم استفاده می‌شود، می‌توانید این آرد را به کار ببرید. البته با کمی تفاوت در استفاده:
پخت نان برنجی
پنکیک
کلوچه
کیک
فرنی
آش و سوپ
و…

مقایسه آرد برنج با آرد گندم

آرد گندم شاید یک آرد رایج در بسیاری از آشپزخانه‌ها باشد، اما آرد برنج یک جایگزین سالم‌تر است. ایده‌ال برای کسانی است که به گلوتن حساسیت دارند.
هضم آرد برنج راحت‌تر از آرد گندم است و برای تمام سنین مناسب است.
از نظر کاربرد هم در مقایسه با آرد گندم در طیف وسیع‌تری از دستور العمل‌ها قابل استفاده است.

قیمت عمده آرد برنج

بسته بندی آرد برنج فله پودرینه

معمولا داده‌های قیمت عمده آرد برنج از خرده فروشی کمتر است. قیمت آرد برنج متناسب با قیمت برنج و بسته به زمان ممکن است متفاوت باشد. آرد برنج عمده در پودرینه با دقت بسته بندی شده و در اندازه‌های مختلف متناسب با نیاز شما موجود است.
آرد برنج فله را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. برای نگهداری طولانی مدت، نگهداری در یخچال می‌تواند به حفظ تازگی آن کمک کند.