مافین موز با آرد برنج

این غذای حساسیت زا بدون آرد گندم و تخم مرغ درست می شود. آرد برنج و موز این مافین ها را بسیار نرم می کند. از بافت مرطوب و کمی شبیه موچی لذت ببرید. ما در ادامه طرز تهیه یکی از  انواع  مافین را به شما آموزش می دهیم. شما می توانید برای تهیه مواد اولیه این رسپی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را به راحتی ثبت کنید.

نکات: آرد برنج یک منبع عالی از مواد تشکیل دهنده برای محصولات غذایی بدون گلوتن و آلرژن است. برای انواع آشپزی مناسب است. آرد برنج به طور طبیعی بدون گلوتن است. با استفاده از جایگزین های بدون گلوتن برای سایر مواد در صورت نیاز، این غذا را کاملاً بدون گلوتن درست کنید.

بازده:

6 عدد مافین بزرگ یا 18 عدد مافین کوچک

مواد لازم:

برای کلوچه ها

¼ فنجان (200 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال

2 قاشق چایخوری (8 گرم) بیکینگ پودر پودرینه شمال

¾ فنجان (200 میلی لیتر) شیر سویا

½ فنجان (100 گرم) شکر

2/4 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) روغن کانولا

1-2 (200 گرم) موز (حدود ⅔ فنجان، پوره شده)

برای سس کاکائو

½ فنجان (100 میلی لیتر) شیر سویا

3 قاشق غذاخوری (40 گرم) شکر

½ قاشق چایخوری (2 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال

1 و نیم قاشق غذاخوری (10 گرم) پودر کاکائو

برای طعم دادن

شکر پودر شده

برگ نعنا

روش تهیه

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید

برای کلوچه ها

آرد برنج و بکینگ پودر را در یک کاسه با هم ترکیب کنید. شیر سویا را در ظرف دیگری روی آب داغ گرم کنید تا به دمای 140 درجه فارنهایت (60 درجه سانتیگراد) برسد. شکر را در 2 الی 3 قسمت در حالی که با همزن دستی هم می زنیم اضافه می کنیم. آنقدر بزنید تا قله شکل بگیرد. به هم زدن ادامه دهید و در 2 تا 3 قسمت روغن کانولا را اضافه کنید.مخلوط آرد برنج را با کفگیر لاستیکی بریزید.پوره موز را با هم مخلوط کنید. خمیر را در قالب های مافین که روغن پاشیده اید، منتقل کنید. مافین های کوچک را به مدت 10-15 دقیقه یا مافین های بزرگ را به مدت 25-30 دقیقه بپزید.

برای سس

در یک قابلمه شیر سویا، شکر، آرد برنج و پودر کاکائو را روی حرارت متوسط ​​با هم مخلوط کنید. به جوش بیاورید. وقتی سس غلیظ شد خاموش کنید. یک بشقاب را با سس تزئین کنید. مافین را بگذارید و با نعنا و پودر قند تزیین کنید. نوش جان.

شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این غذای خوشمزه و سالم را درست کنید. همچنین اگر  بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.

01132381130

تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)