کیک سیب با آرد برنج

تنها چیزی که برای تهیه این کیک ساده نیاز دارید یک کاسه است تا همه مواد را با هم مخلوط کنید. از پخت آن در قالب نان، فنجان مافین یا تابه لذت ببرید! شما می توانید برای تهیه مواد اولیه این رسپی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را به راحتی ثبت کنید.
نکات:
استفاده از آرد برنج بسیار آسان است زیرا به راحتی گلوله نمی شود و نیازی به الک کردن آن نیست.
آرد برنج به طور طبیعی بدون گلوتن است. با استفاده از جایگزین های بدون گلوتن برای سایر مواد در صورت نیاز، این غذا را کاملاً بدون گلوتن درست کنید.
مواد لازم:
¼ فنجان (200 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال
2 قاشق چایخوری (8 گرم) بکینگ پودر پودرینه شمال
(200 گرم) سیب
(150 گرم)سیب زمینی شیرین متوسط
4 عدد تخم مرغ
1 فنجان (200 گرم) شکر
½ فنجان (120 میلی لیتر) روغن گیاهی
کمی نمک
1 قاشق چایخوری (4 میلی لیتر) عصاره وانیل
روش کار:
فر را با دمای 340-350 درجه فارنهایت (170-180 درجه سانتیگراد) گرم کنید.
ابتدا سیب و سیب زمینی پوست گرفته و به ورقه های ربع گرد برش دهید. در مرحله ی بعد، در یک کاسه، تخم مرغ، شکر و روغن نباتی را با هم مخلوط کنید. آرد برنج، بکینگ پودر و نمک را اضافه کنید. برش های سیب و سیب زمینی را به خمیر اضافه کنید. عصاره وانیل را اضافه کنید. مایه کیک را در قالب چرب شده بریزید. به مدت 45 تا 50 دقیقه یا تا زمانی که سیخ داخل آن تمیز بیرون بیاید بپزید. وقتی خنک شد سرو کنید.
شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این غذای خوشمزه و سالم را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.
01132381130
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)