میت بال آسیایی

میت بال یکی از انواع غذاهای خوشمزه و مخصوص سوئدی است که به عنوان یک غذای بین المللی در سراسر دنیا شناخته می شود، برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میت بال خوشمزه در ادامه با ما همراه باشید.

برای آنهایی که در سلامتی خود به جزئیات اهمیت می‌دهند، این دستور غذایی گزینه مناسبی نسبت به سایر غذا های پر کالری می باشد.
شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این میت بال را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.


مواد لازم:
برای کوفته ها
1 فنجان آرد سوخاری پودرینه شمال
½ قاشق چایخوری فلفل سیاه پودرینه شمال
1 قاشق غذاخوری پودرزنجبیل پودرینه شمال
¼ فنجان فلفل قرمزپودرینه شمال
½ فنجان خامه
500 گرم مرغ چرخ کرده
500 گرم بوقلمون چرخ کرده
1 قاشق غذاخوری سیر، خرد شده
¼ فنجان پیازچه، ریز خرد شده
برای سس:
½ فنجان آب مرغ
¼ فنجان سس سویا
4 قاشق چایخوری کره بادام زمینی ترد
2 قاشق غذاخوری عسل
4 قاشق چایخوری سرکه چاشنی شده
2 قاشق چایخوری روغن کنجد
1 قاشق غذاخوری سیر، خرد شده
2 قاشق چای خوری خمیر میسو
برای طعم دادن:
دانه های کنجد
پیازچه، به صورت متقاطع در یک زاویه برش داده شده است
بادام زمینی شور خرد شده
روش کار:
فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه کوچک، پودر سوخاری و خامه را با هم مخلوط کرده و حدود 5 دقیقه خیس کنید. در یک کاسه متوسط، بوقلمون و مرغ، آرد سوخاری خیس شده، پیازچه، فلفل قرمز، سیر، پودر زنجبیل را اضافه کنید و کمی با هم مخلوط کنید.
مخلوط گوشت را به صورت گلوله های 1 اینچی در آورید و روی دو ورقه پخت با پوشش روغنی قرار دهید. داخل فر قرار دهید و به مدت 15 دقیقه بپزید و هر 5 دقیقه یکبار یا تا زمانی که کاملا پخته شوند، آنها را روی صفحه تکان دهید.
در حالی که کوفته ها در حال پخت هستند، همه مواد سس را در یک قابلمه کوچک بریزید و روی شعله متوسط قرار دهید. وقتی سس به جوش آمد، آن را کم کنید تا بجوشد و 2 دقیقه بپزد.
کوفته های پخته شده را در یک کاسه متوسط بریزید، سس بریزید و روی آن را بپوشانید. با تزئین بپاشید و دوباره بریزید. به کاسه سرویس منتقل کنید و با کوکتل ها ارائه دهید. بلافاصله سرو کنید.

تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)
جهت خرید مواد اولیه این رسپی خوشمزه می تونید با ما تماس بگیرید.
01132381130