سس تارتار رژیمی

سس تارتار برای اولین بار توسط فرانسوی‌ها در قرن نوزدهم میلادی اختراع شد. آن‌ها از سس تارتار برای طعم دهی به استیک تارتار استفاده می‌کردند. اما جالب اینجا است، با این که سس تارتار توسط فرانسوی‌ها پا به دنیای سس‌ها گذاشت، نام آن برگرفته از تارتارهای ترک زبان روسی می‌باشد.

برای آنهایی که در سلامتی خود به جزئیات اهمیت می‌دهند، سس تارتار رژیمی گزینه مناسبی نسبت به سایر سس های پر کالری نظیر مایونز و… می باشد.
شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این سس رژیمی را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.
سس تارتار بدون تخم مرغ و لبنیات با آرد برنج
سس تارتار را می توان به راحتی با آرد برنج و بدون سس مایونز درست کرد. این دستور غذا برای کسانی که واکنش های آلرژیک به تخم مرغ، لبنیات و محصولات گندم دارند توصیه می شود.
نکات:
آرد برنج یک ماده بدون گلوتن است که می تواند جایگزین آرد گندم و سایر مواد حساسیت زا به روش های مختلف شود. با استفاده از جایگزین های بدون گلوتن برای سایر مواد در صورت نیاز، این غذا را کاملاً بدون گلوتن درست کنید.
بازده تولید:
حدود 1 فنجان

مواد لازم:
½ فنجان (100 میلی لیتر) شیر
1 قاشق غذاخوری (10 گرم) آرد برنج ممتاز پودرینه شمال
نصف قاشق چای خوری فلفل سیاه پودرینه شمال
2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) سرکه
½ قاشق چای خوری (3 گرم) نمک
¼ (30 گرم) پیاز، چرخ شده (حدود ¼ فنجان)
¼ (40 گرم) خیار شور، چرخ شده (حدود ¼ فنجان)
مرغ سرخ شده جدا پخته شده
دستورالعمل:
شیر ، آرد برنج، سرکه و نمک را در قابلمه ای روی حرارت ملایم مخلوط کنید. مرتب هم بزنید. وقتی سس کاملا داغ شد و شروع به غلیظ شدن کرد، حرارت را خاموش کنید. به ظرف منتقل کنید و در یخچال بگذارید.
پیاز و خیار خرد شده را در آب بشویید. خوب آبکش کنید و داخل سس مخلوط کنید.
سس تارتار را با قاشق روی مرغ بریزید و روی آن فلفل بپاشید.

تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)
جهت خرید مواد اولیه این رسپی خوشمزه می تونید با ما تماس بگیرید.
01132381130