اسموتی جوانه گندم

نوشیدنی اسموتی نوعی از نوشیدنی‌های خنک است که با ترکیبی از میوه‌های یخ زده، آب میوه‌ها، برخی از پودرهای مکمل و … تهیه می‌شود. این نوشیدنی خارق العاده با رسپی‌های مختلفی قابل استفاده خواهد بود. این نوشیدنی‌ها یکی از محبوب‌ترین انواع نوشیدنی‌ در سالن‌های ورزشی، می‌باشند. نوشیدنی‌های اسموتی یکی از بهترین جایگزین‌ها برای نوشیدنی‌های پرچرب میلک شیک و یا برخی از نوشابه‌های مختلف، خواهند بود.

آخر هفته خود را با چیزی سالم مانند این اسموتی بلوبری، اسفناج و موز شروع کنید!
این اسموتی فوق العاده مناسب افراد وگان، سرشار از آنتی اکسیدان، فیبر و ویتامین است. تهیه آن نیز بسیار آسان است و شما را وادار می کند که موارد زیر را که در پایین این صفحه فهرست کرده ایم، تهیه کنید.

ترکیب اسفناج تازه، بلوبری و موز در این اسموتی بسیار عالی است. اگر یکی از دیگری دلپذیرتر است، به راحتی با مقادیر هر کدام بازی کنید. تمام موادی که در تهیه این اسموتی استفاده می شود، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای ما هستند.
همه چیز آماده برای ترکیب شدن است

مواد لازم:
½ فنجان پودر جوانه گندم پودرینه شمال
2 فنجان بیبی اسفناج شسته شده و آبکشی شده است
2 عدد موز رسیده، پوست کنده
2 فنجان شیر
½ فنجان بلوبری تازه
2 قاشق غذاخوری کره بادام
2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص
2 مشت، تکه های یخ
دستورالعمل:
یخ را در قوطی مخلوط کن خود قرار دهید. مواد باقی مانده را اضافه کنید.
درب مخلوط کن را ببندید و این کار را انجام دهید تا اسموتی یکدست شود.
به لیوان های نوشیدنی جذاب منتقل کنید و بلافاصله لذت ببرید!
برای آنهایی که در سلامتی خود به جزئیات اهمیت می‌دهند، این اسموتی گزینه مناسبی نسبت به سایر نوشیدنی های پر کالری مثل دلستر، نوشابه و… می باشد.
شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این اسموتی خوشمزه و سالم را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.
01132381130
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)