برگر رژیمی غلات

انواع بیشماری از ساندویچ برگر به وجود آمده و رستوران های زنجیره ای متعددی مثل مک دونالد به ارائه تخصصی همبرگر مشغول هستند. تنها در ایالات متحده سالانه حدود ۵۰ میلیارد برگر مصرف می شود؛ به عبارتی هر فرد آمریکایی به طور میانگین در هفته ۳ ساندویچ همبرگر می خورد! همه این عوامل دست به دست هم داده اند تا ساندویچ همبرگر به عنوان غذای ملی آمریکا شناخته شود. ساندویچ همبرگر ۴۰% از مجموع ساندویچ های فروخته شده و بیش از ۷۰% گوشت مصرفی در رستوران ها را به خود اختصاص داده است.

اگرچه در طول جنگ جهانی اول تلاش هایی برای تغییر نام همبرگر و حذف نام هامبورگ از آن انجام شد، اما همچنان دنیا این غذا را به عنوان ساندویچ همبرگر می شناسد. این ساندویچ با استیک هامبورگی اولیه تفاوت های اساسی دارد با این حال هنوز هم نام هامبورگ را یدک می کشد و همه آن را به این نام می شناسند.برای آنهایی که در سلامتی خود به جزئیات اهمیت می‌دهند، این برگر رژیمی گزینه مناسبی نسبت به سایر فست فود های پر کالری می باشد.
شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این غذای خوشمزه و سالم را درست کنید.

مواد اولیه:
450 گرم پروتئین سویا پودرینه شمال
1/2 فنجان جوانه گندم پودرینه شمال
1/2 فنجان جو دوسر پودرینه شمال
1/2 قاشق چای خوری فلفل سیاه پودرینه شمال
نمک به مقدار لازم
1 قاشق غذاخوری سس
2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی
1 قاشق غذاخوری سیر خرد شده
1/2 قاشق غذاخوری پونه کوهی خشک
1/4 قاشق غذاخوری ریحان خشک
2 قاشق چایخوری پودر پیاز

دستورالعمل:
پروتئین سویا را ابتدا پخته و سپس در یک کاسه بزرگ بریزید و با پوره کن سیب زمینی یا دو چنگال له کنید تا نیمه له شوند.

سس ، رب گوجه فرنگی، سیر، پونه کوهی، ریحان، پودر پیاز، پودر جو دوسر و جوانه گندم را به کاسه اضافه کنید. مخلوط کنید تا خوب میکس شوند.
مخلوط را به قسمت های مساوی تقسیم کنید و هر کدام را به شکل یک پتک صاف در آورید.
یک ماهیتابه را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. ماهیتابه را کمی چرب کنید و پتی ها را اضافه کنید (در صورت نیاز به صورت دسته ای). بپزید تا هر طرف خوب قهوه ای شود. برگرها را در صورت نیاز با نمک و فلفل مزه دار کنید.
برگرهای سویا را روی نان ها، نان تست یا در دستور العمل های دیگر استفاده کنید. این ها را می توان به صورت کوفته درآورد و در تابه یا فر سرخ کرد.


شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این غذای خوشمزه و سالم را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.
01132381130
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)