صابون لایه بردار با آرد برنج پودرینه شمال

صابون آرد برنج برای سفید کردن پوست یک راه ارزان و کاملا طبیعی برای داشتن احساس زیبایی و سلامتی است. این صابون خانگی با شیر بز برای پوست شما و همچنین پوست آسیب دیده در برابر آفتاب مفید است. پوست شما را بدون تحریک یا خشکی پاک می کند. علاوه بر این، شیر بز به درمان بیماری های پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک می کند.
ساخت این نوع صابون ساده و کم هزینه است. با برخی از لوازم اولیه آشپزخانه، 10 صابون خانگی 100 گرمی خواهید داشت که آماده استفاده خواهد بود.
آرد برنج استفاده شده در صابون، حس لایه بردار خوبی به پوست می دهد و باعث بهبودی می شود. و روغن‌های ضروری می‌توانند به درمان بیماری‌های مختلفی که ممکن است روی پوست شما باشند کمک کنند.
این صابون بدون پارابن بوده و برای کسانی که پوست خشک یا حساس دارند، یا دارای آکنه، التهاب یا پوست آسیب دیده در برابر نور خورشید هستند، عالی است. می تواند به طور باور نکردنی در تسکین و التیام پوست مفید باشد.
صابون آرد برنج فواید بی شماری دارد و می تواند یک مکمل عالی برای روتین زیبایی و سلامتی شما باشد. با ساختن خودتان، می توانید کیفیت و هزینه مراقبت روزانه از پوست خود را کنترل کنید. پس امتحان کنید و از فواید باورنکردنی این صابون طبیعی و خانگی لذت ببرید.
به طور عمده، این دستور غذا با پایه ذوب صابون و ریختن شیر بز ساخته شده است. این یک پایه صابون بسیار مرطوب کننده و آبرسان با اسید لاکتیک فراوان است. این اطمینان حاصل می کند که صابون آرد برنج شما برای سفید کردن پوست، سلول های آسیب دیده پوست را ترمیم می کند و به پوست شما احساس جوانی می دهد.
علاوه بر این، آرد برنج به آرامی پوست شما را لایه برداری می کند و به عنوان یک براق کننده طبیعی عمل می کند و باعث درخشش طبیعی آن می شود.
در مجموع، صابون دست ساز شما برای سفید کردن پوست، تحریک و ترک های پوست را راحت می کند. همچنین این پاک کننده به از بین بردن لکه ها و لکه های تیره کمک می کند و در عین حال به طور کامل آن را تغذیه می کند.
بیایید بیایید بی درنگ یاد بگیریم که دستور صابون 3 ماده ای خودمان را درست کنیم. بیایید از مزایای سفید کننده ارگانیک پوست آن به عنوان هدیه عالی طبیعت لذت ببریم.
مواد لازم:
پایه صابون شیر بز 200 گرم
آرد برنج ممتاز پودرینه شمال 4 گرم
روغن عطر مکنده عسل، 4 میلی لیتر
دستورالعمل:
زمان مورد نیاز: 40 دقیقه
اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید، همیشه محل کار و تجهیزات خود را با الکل اتیلیک 96درصد، که معمولا به عنوان الکل طبی شناخته می شود، ضد عفونی کنید. پایه صابون را ذوب کنید. ابتدا 200 گرم پایه صابون شیر بز را وزن کرده و برش دهید و آن را در یک ظرف ضد حرارت آب کنید. آرد برنج را اضافه کنید. در مرحله دوم 4 گرم آرد برنج را به مایه اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا جا بیفتد. اسانس یا روغن معطر دلخواه خود را اضافه کنید. ثالثاً 4 میلی لیتر اسانس یا روغن معطر دلخواه خود را اضافه کنید و مخلوط کنید تا کاملا دم بکشد. در اینجا ما از روغن اسانس عسل استفاده کرده ایم. در قالب صابون قرار دهید در نهایت مخلوط را در قالب سیلیکونی صابون بریزید و بگذارید به مدت چهل دقیقه بماند.
پس از سفت شدن صابون‌ها، آن‌ها را از قالب بیرون بیاورید و برای استفاده در آینده در فیلم بپیچید. صابون آرد برنج روشن کننده پوست شما آماده استفاده است.
در پایان چند مورد از سوالاتی که برای شما پر تکرار بود را مطرح کردیم:
س. 1 آیا آرد برنج به سفید شدن پوست کمک می کند؟
پاسخ 1. مطمئناً، دانه‌های آرد برنج به عنوان یک لایه‌بردار طبیعی عمل می‌کنند که به حذف سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند و به هدف یک پولیش‌کننده ارگانیک عمل می‌کند.
س. 2 فواید صابون آرد برنج چیست؟
پاسخ 2. صابون آرد برنج عمدتاً مرطوب کننده است و به رفع خشکی کمک می کند. این روش روی پوست برنزه و آسیب دیده آفتاب اثر می کند و آن را صاف و روشن می کند. این یک لایه بردار، پاک کننده و حالت دهنده ارگانیک است.
س. 3 آیا می توانم روزانه از صابون برنج استفاده کنم؟
پاسخ 3. قطعاً می توانید روزانه از صابون برنج برای صورت و بدن استفاده کنید.
س. 4 چگونه بهترین صابون آرد برنج را برای سفید کردن پوست درست کنیم؟
پاسخ 4. همانطور که در بالا نشان دادم، می توانید این دستور را مرحله به مرحله دنبال کنید و صابون طبیعی آرد برنج خود را برای سفید کردن پوست در خانه درست کنید.
س 5 آیا می توانیم صابون آرد برنج را با سه ماده درست کنیم؟
پاسخ 5. مطمئناً با استفاده از پایه صابون مذاب و ریخته گری مرغوب مانند شیر بز و افزودن مقداری آرد برنج به آن و همچنین دم کردن آن با اسانس / روغن معطر دلخواه می توانید صابون آرد برنج سه ماده ای درست کنید.
صنایع غذایی پودرینه شمال، با دارا بودن حدود 40 سال سابقه در امر تهیه و توزیع انواع محصولات سلامت محور بصورت عمده آماده دریافت سفارشات شما می باشد.
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)
جهت خرید مواد اولیه این دستورالعمل می تونید با ما تماس بگیرید.
01132381130