شیرینی گردویی پفکی

شیرینی گردویی سوغات بروجرد یکی از انواع شیرینی‌های سنتی ایرانی است. یکی از شیرینی های ساده، کوچک و خوش طعم مخصوص عید نوروز است.این شیرینی فاقد روغن است. اگر شیرینی های گردویی را در ظرف در بسته و درون یخچال نگهداری کنید، می توان حداکثر برای یک هفته الی سه هفته از آن استفاده کرد.

برای درست کردن این شیرینی خوشمزه در منزل یا اگر بیزینس شما شیرینی فروشی و کافی شاپ می باشد شما میتوانید برای تهیه مواد اولیه این رسپی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتون رو ثبت کنید.

مواد لازم

75 گرم پودر قند پودرینه شمال

4 نصف قاشق چای خوری پودر هل پودرینه شمال

2 قاشق چای خوری آرد گندم پودرینه شمال

4/1 قاشق چای خوری بکینگ پودر پودرینه شمال

1 قاشق چایخوری نشاسته ذرت پودرینه شمال

4/1 قاشق چای خوری وانیل

3 عدد زرده تخم مرغ

100 گرم گردوی ریز خردشده

مراحل تهیه

زرده تخم مرغ ووانیل وپودر هل روبه مدت ۸ تا۱۰ دقیقه باهمزن مخلوط می کنیم تابه رنگ روشن وکشدار برسد. بعد آرد ، نشاسته و بکینگ پودر را اضافه کرده وبا لیسک مخلوط می کنیم و در آخر گردوی خرد شده را اضافه و مخلوط می کنیم. فر را نیم ساعت قبل روشن کرده  و داخل سینی فر کاغذ روغنی می گذاریم. دمای فر را روی ۱۶۰ درجه گذاشته و با قاشق چای خوری از شیرینی روی سینی می ریزیم. هنگام قرار دادن سینی در فر دما روکم کرده و به مدت ۲۰ تا۲۲ دقیقه داخل فر گازی می گذاریم.  برای جدا کردن شیرینی گردویی از کاغذ روغنی، باید اجازه دهید شیرینی ها خوب سرد شوند.

صنایع غذایی پودرینه شمال، با دارا بودن حدود 40 سال سابقه در امر تهیه و توزیع انواع محصولات سلامت محور بصورت عمده آماده دریافت سفارشات شما می باشد.

تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)

جهت خرید مواد اولیه این رسپی خوشمزه می تونید با ما تماس بگیرید.

01132381130