دسر خامه ای سیب و آرد برنج

مخلوط آرد برنج و سفیده تخم مرغ در خمیر، بافت سبک دلپذیری ایجاد می کند. مملو از سیب و پنیر خامه ای، این یک میان وعده یا دسر دلپذیر است. این دسر خوشمزه را با سس کاسترد که با آرد برنج درست شده است سرو کنید. ما در ادامه طرز تهیه این دسر را به شما آموزش می دهیم. شما می توانید برای تهیه مواد اولیه این رسپی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را به راحتی ثبت کنید.
نکات:
آرد برنج در خمیر یا در سس های شیرین یا خوش طعم به عنوان یک عامل غلیظ کننده به خوبی عمل می کند زیرا گلوله تشکیل نمی دهد. زمانی را برای سرخ کردن، مواد سرخ کردنی در دمای پایین اختصاص دهید. آرد برنج به طور طبیعی بدون گلوتن است. با استفاده از جایگزین های بدون گلوتن برای سایر مواد در صورت نیاز، این غذا را کاملاً بدون گلوتن درست کنید.

مواد لازم:
برای پر کردن
(400 گرم) سیب
½فنجان (120 گرم) پنیر خامه ای، در دمای اتاق نرم شده است
1 و نیم قاشق غذاخوری (16 گرم) شکر
آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال برای پاشیدن
برای خمیر
¾ فنجان (140 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال
⅔ قاشق چایخوری (3 گرم) بیکینگ پودر پودرینه شمال
6 فنجان (1400 میلی لیتر) آب
1 قاشق غذاخوری (18 میلی لیتر) روغن گیاهی
3 (140 گرم) سفیده تخم مرغ
کمی نمک
روغن نباتی اضافی برای سرخ کردن عمیق
برای سس کاسترد
3 (60 گرم) زرده تخم مرغ
1 فنجان (160 گرم) شکر
3 قاشق غذاخوری (30 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال
1⅔ فنجان (400 میلی لیتر) شیر
1 قاشق چایخوری (4 میلی لیتر) عصاره وانیل
سس میوه برای تزئین
روش تهیه
سیب ها را پوست بگیرید و به ضخامت 1/8 اینچ (5 میلی متر) برش دهید. پنیر خامه ای و شکر را هم بزنید تا نرم شود. پنیر خامه ای را با قاشق در بین برش های سیب بریزید. در یک کاسه آرد برنج، بکینگ پودر و آب را با هم مخلوط کنید. روغن نباتی را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در ظرفی دیگر، سفیده‌های تخم‌مرغ را با کمی نمک بزنید تا قله‌های سفت شکل بگیرد. در 3 قسمت داخل خمیر بریزید. ساندویچ های سیب را با خمیر بپوشانید و در روغن 320 درجه فارنهایت (160 درجه سانتیگراد) سرخ کنید و کنار بگذارید.
برای سس کاسترد
در یک کاسه، زرده تخم مرغ، شکر و آرد برنج را با هم مخلوط کنید. مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. در یک قابلمه، شیر را تقریباً تا حد جوشیدن گرم کنید. از روی حرارت بردارید. شیر را به آرامی در سس کاسترد هم بزنید. عصاره وانیل را اضافه کنید. در قابلمه را روی حرارت ملایم برگردانید و بجوشانید تا کرم رنگ شود. سس کاسترد را در بشقاب بریزید. سرخ کردنی های سیب را بگذارید و با سس میوه تزئین کنید. نوش جان.

شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این غذای خوشمزه و سالم را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.
01132381130
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)