خرید عمده پودر هسته خرما با قیمت مناسب

آرد هسته خرما دارای طعم و بو مطبوع، بافت مطلوب و فاقد کافئین است. به همین جهت در بازار داخلی و خارجی استقبال خوبی در فروش عمده پودر هسته خرما به وجود آمده است. این محصول جانبی خرما، منبعی از فیبر و مواد مغذی ضروری است. برخلاف تنقلات پرکالری، پودر هسته خرما گزینه‌ای سیرکننده و سالم است.

خرید پودر هسته خرما فله در پودرینه با کیفیت مرغوب برای تحویل موجود است. برای استعلام قیمت عمده پودر هسته خرما و خرید و همچنین دریافت سایر اطلاعات با ما تماس بگیرید.
شماره‌های تماس: 09111121461
09101121461
۲-۳۲۳۸۱۱۳۰ (۰۱۱)

کاربرد پودر هسته خرما فله

✔ پودر هسته خرما فله در پخت نان‌های حجیم در شرکت‌ها و تولید خمیر نیمه آماده، کارخانه تولید بیسکویت، تهیه قهوه یا دمنوش در کافه و… می‌تواند به کار رود. در تقویت فیبر محصولات نقش دارد.
✔ پودر هسته خرما عمده در کارخانه‌ها به عنوان محصول جانبی محصولات آرایشی، مکمل‌ها ورزشی، صنایع غذایی به کار می‌رود.
✔ کسانی که به کافئین موجود در قهوه حساسیت دارند، می‌توانند قهوه تهیه شده از پودر هسته خرما را جایگزین نوشیدنی‌های کافئین دار کنند.
✔ پودر هسته خرما به عنوان افزودنی در انواع آب میوه‌ها، شیک و اسموتی‌های پروتئینی بدنسازی مصرف می‌شود. همچنین این آرد گلوتن ندارد و برای افرادی که به گلوتن موجود در غلات حساسیت دارند گزینه مناسبی به حساب می‌آید. از این رو در تهیه نان‌ها و شیرینی‌های بدون گلوتن مصرف می‌شود.

با ویژگی پودر هسته خرما پودرینه آشنا شوید:

قیمت پودر هسته خرما

پودر دانه خرما فله دارای خواص انتی اکسیدانی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. این ماده حاوی ویتامین B و عناصری مانند آهن، کلسیم، پتاسیم و روی است. به عنوان یک مواد غذایی کاربردی بالقوه برای بهبود سلامت شناخته می‌شود که مواردی در زیر اشاره شده است:

کاهش وزن
درد مفاصل و استخوان
افزایش شیر مادر
آرام بخش
تقویت سیستم ایمنی بدن
مناسب افراد کم خون
بهبود دستگاه گوارش
افزایش عمر سلول‌های پوست
ضد التهاب
کنترل دیابت
درمان رماتیسم

نکته: یکی از اثرات مهم فروش عمده پودر هسته خرما، کاهش ضایعات مواد غذایی و حمایت از سیستم غذایی پایدار است. در واقع به الگویی برای مصرف سازگار با محیط زیست می‌توان از آن یاد کرد.

جدول ارزش غذایی پودر هسته خرما فله

انرژی188 کیلوکالری
چربی0/8 گرم
اسید چرب ترانس0/9 گرم
کربوهیدرات8 گرم
فیبر 57 گرم
پروتئین6/5 گرم

نکته: پودر دانه خرما عمده را باید در جای خشک و خنک، دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرد.

پودر هسته خرما فله را از کجا بخریم؟