تارت کرامبل لیمو با آرد برنج

این تارت کرامبل نوعی کیک محبوب کرم لیمویی ایتالیایی است. در این دستور، خمیر کوکی و کاسترد هر دو با آرد برنج درست می شوند. درست کردنش خیلی راحته فقط تکه های خمیر رو به عنوان پایه بذارید. خمیر کوکی پوسته پوسته و کاسترد صاف با عطر لیمو تازه است.
نکات:
بافت خمیر کوکی که با آرد برنج درست می شود بسته به مقدار مایع و کره متفاوت است. سعی کنید نسبت را تغییر دهید تا خمیرهایی با بافت های مختلف ایجاد کنید! آرد برنج به طور طبیعی بدون گلوتن است. با استفاده از جایگزین های بدون گلوتن برای سایر مواد در صورت نیاز، این غذا را کاملاً بدون گلوتن درست کنید. شما می توانید برای تهیه مواد اولیه این رسپی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را به راحتی ثبت کنید.
مواد تشکیل دهنده
برای کاسترد
1⅔ قاشق غذاخوری (17 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال
1¾ فنجان (200 میلی لیتر) شیر
(25 گرم) زرده تخم مرغ
3 قاشق غذاخوری (40 گرم) شکر
1 و نیم قاشق غذاخوری (20 گرم) کره بدون نمک
برای تارت
1 فنجان (150 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال
7 قاشق غذاخوری (100 گرم) کره بدون نمک، نرم شده در دمای اتاق
½ فنجان (100 گرم) شکر
1 عدد تخم مرغ
یک پیمانه نمک
½ قاشق غذاخوری (3 گرم) پوست لیمو
1 قاشق چایخوری (4 میلی لیتر) عصاره وانیل
1 فنجان (100 گرم) آرد بادام
برای رویه
خلال بادام و پودر قند پودرینه شمال به میزان لازم
روش تهیه:
برای کاسترد
در یک قابلمه شیر و زرده تخم مرغ را با هم مخلوط کنید.شکر و آرد برنج را اضافه کنید. با لیسک هم بزنید.روی حرارت متوسط زیاد به جوش بیاورید. مدام هم بزنید.وقتی کرم رنگ شد، کره را اضافه کنید. حرارت را خاموش کنید. آن را به ظرف مقاوم در برابر حرارت منتقل کنید، در آن را بپوشانید و در یخچال قرار دهید.
برای تارت
فر را با دمای 375 درجه فارنهایت (190 درجه سانتیگراد) گرم کنید. در یک کاسه بزرگ، کره، شکر، تخم مرغ، نمک، پوست لیمو و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید. آرد برنج و آرد بادام را اضافه کنید. خوب مخلوط کنید، سپس یک توپ را تشکیل دهید.
با برداشتن حدود نیمی از توپ، تکه های آن را جدا کنید تا ظرف تارت که با کاغذ روغنی پوشانده شده است پر شود. کاسترد را روی خمیر بریزید. تابه تارت را چند بار روی سطح صاف بکوبید تا کاستارد صاف شود. باقی مانده خمیر کوکی را روی کاستارد پخش کنید. برش های بادام را روی تارت بپاشید. 35-40 دقیقه بپزید. وقتی به اندازه کافی خنک شد، تارت را از تابه خارج کنید. وقتی کاملا سرد شد، پودر قند بپاشید. سرو کنید.

شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این غذای خوشمزه و سالم را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.
01132381130
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)