استیک رول شکم پر

این غذای خوشمزه را می توان به سادگی با مخلوط کردن آرد برنج و تربچه ریز رنده شده درست کرد و تنها در 6 دقیقه در مایکروویو پخت! سپس خمیر آماده شده ، با گوشت پیچیده می شود و با دو نوع سس سرو می شود. تربچه رنده شده  به نرمی و رطوبت طولانی مدت غذا اضافه می کند. آرد برنج به طور طبیعی بدون گلوتن است. با استفاده از جایگزین های بدون گلوتن برای سایر مواد در صورت نیاز، این غذا را کاملاً بدون گلوتن درست کنید. شما می توانید برای تهیه مواد اولیه این رسپی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را به راحتی ثبت کنید.

.مواد لازم:

برای خمیر

280 گرم تربچه ، ریز رنده شده (حدود 1 ⅓ فنجان)

¼ فنجان (200 گرم) آرد برنج ممتاز عطری پودرینه شمال

1 قاشق چایخوری (3 گرم) پودر داشی ژاپنی

نمک و فلفل  سیاه پودرینه شمال به مقدار لازم

400 گرم گوشت قرمز، نازک برش داده شده برای کاور غذا

½ فنجان (10 گرم) ریحان

½ فنجان (56 گرم) پنیر

½ فنجان (50 گرم) پیاز سبز، خرد شده

روغن نباتی به میزان لازم

برای سس گیلاس

¼ فنجان (80 گرم) کنسرو گیلاس

½ قاشق چای خوری (3 میلی لیتر) سرکه بالزامیک

نمک و فلفل برای چشیدن

برای سس سیر

½ قاشق چای خوری (3 گرم) سیر، خرد شده

2 و نیم قاشق غذاخوری (48 میلی لیتر) سس سویا

1 و نیم قاشق چایخوری (6 گرم) شکر

1 و نیم قاشق چای خوری (8 میلی لیتر) روغن چیلی

1 قاشق غذاخوری (6 گرم) پیاز سبز، خرد شده

روش تهیه

ابتدا در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو، تربچه، آرد برنج، پودر داشی و نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. روی آن را با پلاستیک بپوشانید و به مدت 4 دقیقه در مایکروویو بپزید. خمیر را برگردانید و 2 دقیقه دیگر بپزید. خمیر را به 16 قسمت برش دهید. در یک انتهای برش گوشت ، مواد پرکننده دلخواه (شیسو/ریحان، پنیر یا پیاز سبز) و خمیر  قرار دهید. محکم بپیچید. لبه ها را با خلال دندان نگه دارید. کنار بگذارید.

برای سس گیلاس

در یک قابلمه روی حرارت متوسط، کنسروهای گیلاس، سرکه بالزامیک، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. به جوش بیاورید. به ظرف سرو منتقل کنید.

برای سس سیر

در یک تابه دیگر روی حرارت متوسط، سیر، سس سویا، شکر و روغن را با هم مخلوط کنید. پیاز را اضافه کنید. وقتی کاملا گرم شد، حرارت را خاموش کنید. به ظرف سرو دیگری منتقل کنید.

روغن را در یک تابه گرم کنید و بسته های آماده شده را تفت دهید. وقتی کاملا پخته شد با دو سس در کنار هم سرو کنید.

شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این غذای خوشمزه و سالم را درست کنید. همچنین اگر  بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.

01132381130

تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)