تهیه ژله بستنی دو رنگ

تهیه ژله بستنی دو رنگ-مواد لازم برای تهیه دسر ژله بستنی دو رنگ

  • پودر ژله 2 بسته
  • بستنی 2 لیوان
  • آب جوش 2 لیوان
  • تکه های میوه در صورت تمایل

ژله بستنی محبوب همه است. از بچه ها گرفته تا بزرگترها همه عاشقش هستند. اما ژله بستنی دو رنگ علاوه بر جذابیت ظاهری اش یک ویژگی دیگر هم دارد. طعم ژله ساده در کنار ژله بستنی که شیرینی بیشتری دارد بسیار دلنشین است. با قالب زدن ژله بستنی دو رنگ میتوانید آن را به شکل های مختلفی مثل قلب در بیاورید و در مناسبت های مختلف از جمله ولنتاین سرو کنید.

فروش عمده پودر ژله در مازندران ، پودرینه شمال

طرز تهیه دسر ژله بستنی دو رنگ

 

پودر ژله را داخل کاسه ای بریزید ، آب جوش را به پودر ژله اضافه کنید و کاسه را روی حرارت بخار آب قرار دهید و هم بزنید تا شفاف شود.

سپس نصف ژله را داخل قالبی که چرب کرده اید بریزید و داخل یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد ( میتوانید برای راحتی کار و جلوگیری از چسبیدن ژله ته قالب سلفون قرار دهید .

ژله بستنی

 

نصف دیگر ژله را با بستنی مخلوط کنید و بزنید تا یکدست شود ( بهتر است از همزن استفاده کنید ) ، پس از اینکه ژله خودش را گرفت از یخچال خارج کنید و مخلوط ژله بستنی را روی ژله ساده بریزید.

تهیه ژله بستنی دو رنگ

قالب ژله را مجدد داخل یخچال قرار دهید تا لایه ها سفت شده و دسر خودش را بگیرد سپس از یخچال خارج کنید و به شکل قلب و یا هر شکلی که دوست دارید قالب بزنید و همراه با خامه ، تکه های میوه و .. تزیین و سرو کنید.

 نکته ها :

میتوانید از هر نوع ژله ای که دوست دارید استفاده کنید ، در صورت استفاده از میوه داخل ژله نوع میوه را با رنگبندی و طعم ژله انتخاب کنید و میوه را به لایه شفاف ژله اضافه نمایید.

تهیه ژله بستنی دو رنگ

پودر ژله پودرینه شمال

فروش پودر ژله در پودرینه شمال ، فروش انواع پودر ژله با طعم های هلو، توت فرنگی ، موز ، پرتقالی ، لیمو و … با بهترین کیفیت و بهترین قیمت در مازندران و بابل

فروش عمده پودر ژله ، پودرینه شمال