کیک جو رژیمی

برای آنهایی که در سلامتی خود به جزئیات اهمیت می‌دهند، این کیک رژیمی گزینه مناسبی نسبت به سایر کیک های پر کالری می باشد.
شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این کیک رژیمی را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.

کیک جو رژیمی
مواد لازم :
شکر بدون قند 1 الی 2 قاشق غذاخوری
آرد جو پودرینه شمال 1 پیمانه
وانیل 1 قاشق مربا خوری
کره 2 قاشق غذا خوری
روغن مایع یک سوم پیمانه
شیر یک فنجان کوچک
تخم مرغ 2 عدد
بکینگ پودرپودرینه شمال 2 قاشق مربا خوری
پودر دارچین پودرینه شمال به میزان لازم
سبوس جو 3 قاشق غذاخوری
جو پرک و موز جهت تزیین (اختیاری)
طرز تهیه :
در ابتدا روغن جامد، شکر بدون قند ( این شکر با شیرین کننده ایزومالت تهیه شده که شیرین کنندگی آن 2 برابر شکر معمولی میباشد از این رو در مصرف آن زیاده روی نشود چون در این صورت مزه تلخی ایجاد میکند) و روغن مایع را به مدت 2-3 دقیقه با همزن هم مخلوط میکنیم تا حالت خامه ای و یکدست ایجاد شود، بعد شیری که هم دمای محیط شده را کم کم اضافه مکینیم و با دور کند همزن مخلوط میکنیم تا باز حالت خامه ای ایجاد شود.
در این جا تخم مرغ ها را اضافه کرده و 4 دقیقه مخلوط میکنیم، در حین مخلوط کردن وانیل را اضافه میکنیم. آرد، پودر سبوس و بکینگ پودر را با هم الک کرده و 2-3 مرتبه به مواد خود اضافه میکنیم. قالب خود را چرب کرده و مواد را با قیف داخل قالب ریخته، جو پرک را جهت تزیین روی مواد ریخته و داخل فری که از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت 20 الی 25 دقیقه میپزیم.
کیک جو شما آماده است میتوانید در صبحانه، عصرانه و میان وعده های خود از آن استفاده کنید و از آنجاییکه در آن از شکر بدون قند کامور استفاده شده این کیک شیرین است ولی باعث افزایش قند خون شما نمیشود، از این رو افراد دیابتی و دارای رژیم غذایی میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.


تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)
جهت خرید مواد اولیه این رسپی خوشمزه می تونید با ما تماس بگیرید.
01132381130