پودینگ کونافه میوه ای

کونافه یک دسر سنتی خاورمیانه است که با یک شیرینی نازک رشته مانند که با پنیر، خامه یا آجیل پوشانده شده و در نهایت در شربت شکر آغشته می شود، درست می شود. فنجان‌های کنافه میوه ای، برداشتی مدرن از دسرهای سنتی است، شیرینی کونافه در فر برشته می‌شود تا بافت ترد و ترد فوق‌العاده‌ای به آن بدهد و سپس با پر کردن خامه‌ای و میوه های تازه لایه‌بندی می‌شود.جهت خرید مواد اولیه می توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتون را ثبت کنید.
مواد لازم برای 6 نفر
کونافه 3 لیوان
کره 50 گرم
پودر هل پودرینه شمال 10 گرم
گردو خرد شده نصف لیوان
پودر قند پودرینه شمال 150 گرم
مواد کرمی
شیر 4 لیوان
آرد قنادی پودرینه شمال 30 گرم
نشاسته ذرت پودرینه شمال 25 گرم
پودر قند پودرینه شمال 75 گرم
خامه نصف لیوان
کره یک قاشق غذاخوری
وانیل یک قاشق چای خوری
روش تهیه:
ابتدا رشته های کونافه را در کره تفت دهید تا رنگ آن عوض شود. سپس گردو خرد شده، پودر قند و پودر هل را اضافه می کنیم. و در آخر زعفران دم کشیده اضافه کنید و پس از یک دقیقه تفت دادن آن را کنار بگذارید.
برای تهیه مواد میانی 4 لیوان شیر را باآرد قنادی و نشاسته ذرت و پودر قند را روی حرارت می گذاریم تا کاملا حل شود . در مرحله بعد که شیر به غلظت بیشتری رسید به آن کره و خامه را اضافه می کنیم و در آخر هم مقداری وانیل می ریزیم و کنار میگذاریم تا خنک شود.
در ظرف مورد نظر به ترتیب میوه، کونافه و مواد میانی را اضافه می کنیم و بعد با میوه مجدد تزئین می کنیم. دسر ما آماده شد حالا یک ساعت در یخچال بگذارید و نوش جان کنید.
صنایع غذایی پودرینه شمال، با دارا بودن حدود 40 سال سابقه در امر تهیه و توزیع انواع محصولات سلامت محور بصورت عمده آماده دریافت سفارشات شما می باشد.
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)
جهت خرید مواد اولیه این رسپی خوشمزه می تونید با ما تماس بگیرید.
01132381130