اوتمیل رژیمی

اوتمیل یا همان جو دوسر و یا بلغور جو دوسر از خوراکی های رژیمی و مقوی ست که مورد علاقه ورزشکاران و افرادی ست که رژیم لاغری دارند و به دنبال اهداف کاهش وزن می باشند. اوتمیل جزو غلات است و می توان انواع آش ، سوپ و سالاد را با آن آماده کرد. این غذا را می توان با انواع میوه یا مغز های خشک و تازه مانند کشمش ، موز ، سیب ، توت فرنگی ، پسته ، بادام و حتی دانه کینوا مخلوط کنید تا غذایی مقوی تر داشته باشید. اوتمیل از جمله سالم‌ترین، مقوی‌ترین و سیر کننده‌ترین صبحانه‌ها و میان وعده‌های رژیمی است که در انواع مختلف اوتمیل ساده، اوتمیل با شیر یا بدون شیر، شکلاتی، دارچینی و میوه‌ای تهیه می‌شود.

برای آنهایی که در سلامتی خود به جزئیات اهمیت می‌دهند، این میان وعده غذایی گزینه مناسبی نسبت به سایر غذا های پر کالری می باشد.
شما می توانید با خرید مواد اولیه این رسپی، به راحتی این اوتمیل مقوی را درست کنید. همچنین اگر بیزینس شما، رستوران یا فروش غذا های رژیمی هست، حتما این رسپی برای شما مفید هست. فقط کافیه با ما تماس بگیرید و به راحتی سفارش خودتون رو ثبت کنید.

مواد تشکیل دهنده
3 و 3/4 فنجان آب
1 فنجان جو دو سر
2/3 فنجان پودر جوانه گندم پودرینه شمال
1 قاشق چای خوری پودر دارچین پودرینه شمال
1/4 قاشق چایخوری نمک
موز ورقه شده (2 عدد)
شکر قهوه ای 3 قاشق غذاخوری
1 قاشق غذاخوری کره


دستورالعمل
مواد اولیه را در یک قابلمه متوسط بریزید و روی حرارت زیاد به جوش بیاورید و هر از گاهی هم بزنید. حرارت را کم کرده و به مدت 6 دقیقه یا تا زمانی که غلیظ و کاملا داغ شود بپزید و گاهی هم بزنید. از روی حرارت بردارید. غلات را به طور مساوی بین 3 کاسه تقسیم کنید. هر وعده را با 1/2 فنجان موز، 1 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و 1 قاشق چایخوری کره پر کنید.

ارزش غذایی
در هر وعده: 336 کالری؛ چربی 8.4 گرم؛ چربی اشباع شده 3.2 گرم؛ تک چربی 2 گرم؛ پلی چربی 2.3 گرم؛ پروتئین 12.1 گرم؛ کربوهیدرات 59.1 گرم؛ فیبر 8.3 گرم؛ کلسترول 10 میلی گرم؛ آهن 3.9 میلی گرم؛ سدیم 226 میلی گرم؛ کلسیم 35 میلی گرم
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)
جهت خرید مواد اولیه این رسپی خوشمزه می تونید با ما تماس بگیرید.
01132381130