مافین رژیمی آرد برنج

امروزه مردم به دنبال مصرف محصولات رژیمی و سالم برای خودشون و خانواده هستند. برای دستیابی به این هدف باید از خرید و تهیه محصولات سلامت محور شروع کنند. ما اینجا هستیم تا به شما در رسیدن به این امر کمک کنیم.

مواد لازم برای تهیه مافین رژیمی آرد برنج

1. آرد برنج مخصوص فرنی پودرینه شمال 120 گرم
2. آرد جو دو سر پودرینه شمال 120 گرم
3. بیکینگ پودر 1 قاشق مربا خوری
4. شکر 70 گرم
5. کشمش 50 گرم
6. روغن 1 قاشق چای خوری.
7. شیره سیب 2 قاشق چای خوری
8. شیر 100 میلی لیتر
9. مخلوط ادویه شیرینی زنجبیلی: اگر به جایگزینی نیاز دارید، می توانید به جای آن از پودر دارچین استفاده کنید. 1 قاشق چای خوری
10. سیب. 180 گرم

مراحل تهیه و آماده سازی

مرحله 1
فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم کنید. قالب های مافین را با روغن چرب کنید.
مرحله 2
در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم مخلوط کنید: آرد برنج ، آرد جو دوسر، شکر ، کشمش ، بیکینگ پودر و ادویه جات.
مرحله 3
شیره سیب، روغن نارگیل و شیر را اضافه کنید و همه چیز را با همزن دستی مخلوط کنید تا مخلوط شوند. در صورت نیاز شیرینی را تنظیم کنید.
مرحله 4
سیب ها و کشمش های خرد شده را به آرامی داخل خمیر بریزید و مطمئن شوید که هر دو به طور مساوی تقسیم شده اند.
مرحله 5
خمیر را در قالب های آماده مافین بریزید و به مدت تقریبی بپزید. 25 دقیقه.
مرحله 6
مطمئن شوید که اجازه دهید مافین ها حداقل 20 دقیقه خنک شوند و سپس قبل از اینکه مافین ها را از قالب خارج کنید، لبه های مافین را به آرامی باز کنید.

مجموعه پودرینه شمال با نیم قرن سابقه درخشان در حوزه صنعت غذایی کشور، با استفاده از ماشین آلات مدرن و به روز دنیا و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی به همراه استفاده از نیروی جوان و مهندسین متخصص در حوزه صنایع غذایی و شیمی در فضایی دانش بنیان و تحقیقاتی، با کیفیت ترین و اعلاء ترین محصولات را به صورت خالص و طبیعی در بسته بندی های مختلف با توجه به نیاز بازار عرضه می‌نماید. مشتریان عزیز می‌توانید برای مشاهده، بررسی انواع محصولات این مجموعه در وزن های دلخواه از بسته بندی های کوچک تا بسته بندی های بزرگ با ما تماس بگیرند و سفارشات خود را ثبت کنند.