کتلت رژیمی سویا

راجع به تاریخچه ی این غذا باید گفت که ایده ی اولیه ی طبخ آن در سال ۱۹۱۲ میلادی در سنت پترزبورگ شکل گرفت.در ابتدا بدلیل اینکه در حوالی قصر میخائیلوفسکی طبخ می شد نام آن را “ناوا میخائیلوفسکی” گذاشتند، اما بعدها در یک رستوران معروف در شهر کییف بسیار پرآوازه شد و به همین دلیل نام کتلت کییفی بر سر زبان ها افتاد. امروزه انواع مختلفی از کتلت پخت می شود که ما آموزش کتلت سویا را برای شما توضیح می دهیم. جهت خرید مواد اولیه می توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و سفارش خودتون را ثبت کنید.


مواد لازم
180 گرم پودرسویا پودرینه شمال
70 گرم آرد نخودچی ممتاز پودرینه شمال
1 ق م بکینگ پودرپودرینه شمال
فلفل سیاه پودرینه شمال به مقدار لازم
فلفل قرمز پودرینه شمال به مقدار لازم
2 عدد تخم مرغ
زردچوبه پودرینه شمال، پودر سیر ، پودر پیاز، پاپریکا، ادویه ماسالا (یا هر ادویه که در کتلت میریزید) به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم
روغن زیتون ترجیحا کم
1 عدد پیاز متوسط
1 حبه سیر
شنبلیله خشک کم
2 مشت مرزه خشک
جعفری تازه کمی
مراحل تهیه
آرد نخودچی ، پودر سویا، جعفری و سیر و پیاز رو چرخ کنید بعد ادویه جات نمک رو اضافه کنید ورز دهید کمی روغن زیتون اضافه کنید بعد سبزیجات خشک،تخم مرغ و بکینگ پودر در آخر اضافه کنید ، فر را روی ۱۸۰ درجه تنظیم کنید تا یک ربعی گرم شود بعد شامی را هر شکلی دوست دارید بدید و در سینی فر تفلون یا فویل که از قبل با برس چرب شده بذارید بپزید. شامی رو با سبزیجات و نان سرو کنید. شامی شما کمی کرانچی هست ولی اگر نرم دوست دارید به جای نخود ،سیب زمینی آبپز اضافه کنید که همون کتلت هست یا ترکیبی درست کنید یعنی هم نخود و هم سیب زمینی.
صنایع غذایی پودرینه شمال، با دارا بودن حدود 40 سال سابقه در امر تهیه و توزیع انواع محصولات سلامت محور بصورت عمده آماده دریافت سفارشات شما می باشد.
تهیه شده در صنایع غذایی پودرینه شمال(احدی نژاد)
جهت خرید مواد اولیه این رسپی خوشمزه می تونید با ما تماس بگیرید.
01132381130